hilaallc çözüm yok gbi gitmedigim doktor kalmadı ki kilomusda düşük yani bizim doğum kilomuz 2400 şuan 7.2 olmuş ve açık kalp amelyati gecirdik kilo alsın diye raporlu mama kullanıyoruz . İştah açılsın diye birşey yok sevdiği şey genelde sebze çorbası peynir tarzı oda bigun yese ikinci gün yemez 😁 bakalım bı sizinki in kilosu nasıl