Acilinbengeldim Canım bekle Allah ne zaman izin verirse o zaman olur bir vakti vardır mutlaka:) siz deneyin illa birinde tutacaktır tutması için soğan kürü deneyin rahminizi temizlesin daha sonra ilişki sonrası ayaklar havada bekleyin belki de biliyorsunuzdur bunları ve çok sık ilişki olmasın sperm kalitesini çok düşürür Allah hayırlı sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin şimdiden:)
Socialmomm_ Acilinbengeldim hepsini denedim bir yildir :( malesef olmadi alisina burakmaya calisacagim yapbilirsem
Usnac1995 Socialmomm_ Oğlum 6 ay korunmasız ilişkiden sonra oldu. Hiç belli olmaz belki de 2 ay sonra siz de hamile kalırsınız. Böyle sorun olmadığı halde geç olduğunu çok duydum. İnşallah gönlünüze göre olur Keşke bende isteyebilsem 2. Çocuğu ☹️
Zzzehra___ Socialmomm_ ayni durumdayım 1 yıldır istiyoruz olmuyor benim de 2 kimyasal var. Rabbim en güzel zamanda verecektir diye bekliyorum bakalım 🤷🏻♀️🥹
Socialmomm_ Zzzehra___ benim iki kimyasal da tatildeyken oldu acaba kimyasalin klorlu suyla ilgisi var midir cok merak ediyorum
[silindi] Socialmomm_ Bence düşünmeyi bırakın benimde olmadı hiç bir sorun olmamasına rağmen iki kere çatlatma oldu aşılama yaptiricaktim kafamı serbest bıraktığım an hamile kaldım. Akışına bırakın 🤲
asam Socialmomm_ allh bana bir ewlat wermis cok sukurr aratmadi olmuyorsa da hayirlisi buymus dedik canim uzulme bnce seninde bir ewladin varmis rabbim ona saglikli uzun omur versin
[silindi] Socialmomm_ bir buçuk yıl kendimiz düşünmedik bir buçuk yılda olmadı toplamda 3 yıl ufak yerde yaşıyorum etraftaki baskıyı siz düşünün. Ama bıraktım birde sizin evladınız var ikinciyi düşünüyorsunuz kafanızı yordugunuz sürece psikolojik olarakta çok etkiliyor inanın, Rabbime bırakın en hayırlısını o bilir. Kafanızı başka şeylerle meşgul edin bu konuya odaklanmayın
Socialmomm_ Kafami rahatlatmak icin birsey onerebilri misiniz kizlar cok da yogun calisiyorum aslinda ama adet donemi yaklasinca stres oluyorum sadece
Socialmomm_ [silindi] peki biraktiginiz surede yumurtlama gunlerinize nasil denk getirdiniz. Sonrasinda oldu dmi
Birbebetoannesi Socialmomm_ soğan kürü falan diyordu bir bebek isteyen arkadaşım ama nedir , ne değildir bilmiyorum. Bir bakın isterseniz , bir de ilişki bitimi 2,4,6 ve 8.güneleinde ilişki olması önermiş dr bize.