semanur0658 1 ay 20 günlük bebeğimin sarılığı geçmedi böyle bir durumda ne yaptınız doktora götürdük sarılık değeri 8 normal dedi bişey yapmadı
Zlm semanur0658 kan uyuşmazlığından da oluyo sarılık bizimkide uzun süre geçmemişti yapıcak birşey yok sık sık besleyin
Pinrrr semanur0658 enfeksiyon değerine bakildimj bizimki de uzamış sarılık dediler gecmiodu enfeksiyona bagliymis bir hafta yoğun bakım da kaldı antibiyotik tedavisi aldı ucuncu gün rengi açıldı
gooktuggmomms semanur0658 bizim de vardı 2 ay sürdü, doktor zarar vermez artık bu sarılık ona demişti.
miranbebekkkk Kan uyuşmazlığı da yoktu sizin gibi değer normal çıkıyordu teninde sarılık gözüküyordu anne sütü sarılığı dedi doktor ve tam 3 ay doldurdu bitti
Pinrrr semanur0658 kan degerinde çıkar kan alındıysa crp diye referans aralığına bakarsınız zaten bellidir yüksek veya dusuk
bikahveicelimmi semanur0658 biz yasadik canim 40 i cikarken gecmisti nerdeyse, herhangi bi tedavi olmadi degerleri hep normal araliktaydi
aycoregim Benim bebegim 9 haftalik, daha yeni gecti diyebilirim kan uyusmazligi ile alakali olabiliyor sık sık besleyin bir de evde gunes vuran yere yatirin bunun faydasini gordum ben burada da goren olmus ben de burada okumustum
aycoregim merivvv 15 gunlukken goturmustuk reflusunden dolayi doktor o zaman gordu. Yatisa gerek yok 18-19 olsa yatiririz ama o kadar cikmaz 12-13 cikar demisti. Kan almadi yani tahmini bir sey soyledi
Aysuuuuu Benım bebegımın de 1 bucuk aylıkken falan gectı . Bize doktor anne sütü sarılığı olduğunu , önemsiz ve gecıcı bı durum olduğunu soyledı . Benım sütümdeki bi madde sarılık yapıyomus . Dedıgı gıbı de oldu 1 bucuk aydan sonra tamamen gitti
byz20 semanur0658 uzamış sarılık anne sütü sarılığıdır. Yenidoğan sarılığı çabuk geçer. Çocuk doktorumuza kontrole gittiğimizde bunun geçmesi için ne yapmamız gerekiyor diye sorduğumda bir şey yapmayacağız çünkü bu çok iyi bir şey zeka gelişimi açısından demişti. Ablam ve eşim de doktor. Onlar da ne kadar uzarsa o kadar iyi dediler. Anne sütü sarılığı iyidir. 3.ayda biter. Merak etmeyin. Bitmemesi durumunda mutlaka doktora götürmelisiniz. Bizimki üç ay sürdü ve geçti.
cns06 byz20 merhaba, uzamış sarilik gerçekten faydalı mıymış merak ettim çünkü internette hep zararından bahsediyor. Çok yüksek değerler olunca mı zarari başlıyor bizim de şuan bebiş 32 günlük değer 8 çıktı normal mi endişeliyim
serpoo cns06 bizde daha 4 günlüğüz değerimiz 9 çıktı doktor normal 15 olsa yatıs verirdim dedi. Bol bol besle dedi
byz20 cns06 bizim doktorumuz herhangi bir değerine bile bakmadı. Emzirdikçe bu sarılığın oluştuğunu biliyordu. Bakıldığı zaman herhangi bir olumsuzluk yoksa bu sarılık iyidir demişti ablam. Benim kzımın cildi gözü aşırı sarıydı. Aslında hastanede anlaşılıyor bilirubin değerinden. Ama dediğim gibi bişey yapmadık biz. bol emzirmeye devam ettim. Ve en fazla 3 ay sürdü.
cns06 serpoo ilk hafta bizim değer 13,8 e kadar çıkmıştı çok şükür yatışa gerek kalmadı simdi 32 günlüğüz sarilik uzamış gibi inşallah bir an önce gecer 🙏 genelde önemli olan ilk 10 günkü sarılık deniyor ne kadar doğrudur bilemiyorum o yüzden değeriniz ilk haftaya göre bence de güzel gibi