rabia4125 Kızlar 25 günlük bebeğim akşam 10 dan bu saate kadar yani sabah 10 kadar uyumadı hala da ayakta 12 saat oldu sürekli emmek istiyo sonra kusuyo ağlıyor başına gelen var mı napmam lazım acile götürmelimiyim lütfen bilgisi olan yazsın
kanalizzze59 rabia4125 memede bilemi uyumadı? Yani daha 25 günlük gece gündüzü ayırt edemez ama memede bi 5-10 dakika uyuduysa bile bazı bebeklere o yetiyor
behiyeakyol Kusma şekli nasıl acaba benım de Bebegım oyleydı üşütmüştü fışkırarak kusuyordu aç kaldığı için sürekli emmek istiyordu
beydapoyraz Ben de benzer bir durum yaşadım. Kakasını yapmıştı gaz da cıkarmıştı . Gaz sorunu yok sanıyordum ama acile gittim doktor bazı işlemler yaptı. Tekrar kaka yaptı ve bir sürü hava baloncugu cıktı. Gazı varmıs meger
rabia4125 beydapoyraz çok gazlı bir bebek damla kullanıyorum acaba benim anlamdım gazi mi var biraz şuan uyudu yoksa acile götürecektim
rabia4125 kanalizzze59 çok kısa süre 2 dakika uyuyup uyandı acaba kolik bir bebek olabilir mi anlamadım
aycoregim Yani durdurulamayan aglama olursa hastaneye gostermek gerek diye biliyorum, hem de yenidoganmis bence goturun
ilay-mom rabia4125 gazı olabilir olabilir yiyeceklere ve kendiniz üşütmemeye dikkat edin ben üşüdüğüm zaman bile süte geçiyor bütün gün ağlıyor bidaha 🤦🏻♀️
beydapoyraz rabia4125 olabilir bir de uykusu cok gelip uyuyamayınca da cok aglıyor benimki belki de ondandır
ilay-mom rabia4125 üşürsün hiç anlamadan dışarıda evde sürekli giyin çoraplarında üstünde olsun, annem hep der ki yediğin içtiğin herşey süte geçer diye ve ben üşüdüğüm zaman da geçiyor, kendimi genelde yormuyorum da çünkü emzirmek cok yorucu bir eylem🙏🏻