dunyam2 merhaba buralara girmediğimden yeni gördüm yorumunuzu,çok şükür bebeğim çok daha iyi,ağustostan beri ilaç kullaniyor biraz ağir bir ilaç şu an daha hafif bir ilaçla degistirme hazirliklari yapiyoruz,nöbetleri bitti cok sukur eegsi temiz,gelişimi geri yaklasik 5 aydir fizik tedavi aliyor baya toparladı yakinda yürüyecek inşallah şu an 15 aylik olcak nerdeyse🥰gelişimi geri dediğim gibi özel eğitim de aldirma durumumuz var ama nöbetleri durdu cok şükür sizin bebeğiniz nasil