smyyedmrrr canım gliserin kansuk diye fitil var sen onu kullan kabıza istediğin kadar müdahale et sonda olanı halletmeden olmuyor bana dua edeceksin bi at bekle bi saat baktın olmuyor bi tane daha at zaten hemen çözecektir sorunu geçmiş olsun ben doğumdan sonra 3 ay fitille hallettim basur vardı şimdi şükür normale döndük