tayincibires zorlanması iyi bişey aslında, memedeki gibi çabalayınca geliyor hissini bilmesi lazım. Evet bakımveren için zor oluyor ya da hepsini içemiyor ama şuanda büyüdükçe kasları güçlendi, eğer açsa bundan da rahatça çekiyor. Aç değilse oyalanıyorsa bakıyorum çok çekememiş oluyor. Lansinohu da çok öneren var, onunla da ilerleyebilirsiniz ama bence farklı biberon vermeyin. Birini seçip ona yedek alsanız daha iyi gibi, iyice meme başı karmaşası olmasın.