Kızlar kafamı duvarlara vurucam benim yüzümden kimsede linçlemesin. Balkonun camını silerken cocğumun üstünü giydirip yanına oturttum hem temiz hava alsın dedim. İsimiz bitip içeri girdiğimde evin sıcak olduğunu dışarının çok soğuk olduğunu o an farkettim ben terimle anlamadım sanırın ama oldu işte o an dedim kesin hasta olacak diye ve ğecesinde ateşlendi. Bu 3. Günümüz 37,39 bandında ateşimiz ve dun aksamdan beri emmiyor memeye canı giden cocuk gosterir gostermez kacıyor sevdiği seyleri gösterdim onlarıda istemiyor ne yapıcam ben neden olmuş olabilir 🥹 dun aksam 9dan beri hiç emmedi çok üzgünüm 9 aylığız