Aylizzmm merhaba, yok yok hala daha bazı kelimelerini sadece ben anlıyorum 🥰 Buda çok normal dilleri dönmüyor ama günden güne de düzeliyor tabi.. 3-4 ay önce kırmızıya mıymızı derdi şuan kiiymizi diyor mesela 🤭 bununla ilgili hatta post açmıştım birkaç ay önce kızımı sadece ben anlıyorum diye.. herkes aynı şeyleri demişti çok normal diye 🤭 bitane diyemiyordu mesela bikamma diyordu şuan normal şekilde bitane diyor 😀