Kızım 2 buçuk yaşında sabahları 9.30 da kalkar öğle uykusu 15.00-16.30 akşamda en geç 1 de uyur bu uyuma da hep sallamayla yani ben yatırıp sallayıp uyutmasam uyuyacağı yok sabah ve öğle uykusunda da kendim uyandırıyorum yoksa uyanmaz
Dedim bugün deneme yapayım sabah kendi 10.30 da kaktı gün boyu oyun yeme içme akşam da 11 de artık iyice geldiler yine sallayarak uyuttum şuan 4.30 dan beri uyanık mızıl mızıl ayağımda uyku var gözler açılmıyor bıraksam 2 dakka sonra anneeee bağırıyor sanırım uyutmamakta hata ettim gece 1 de de yatsa en azından sabaha kadar güzel uyuyordu sizlerin uyku düzeni nasıl acaba kaç yaş ve gündüzleri uyutuyor musunuz