Sunshine__ Hanımlar merhaba size bir sorum olacak bebeğim 14 aylık 13 aylıkken yani geçen ay ilk defa adet oldum ama bu ay olmadım benim gibi olan var mı hee bide emziriyorum o yüzden olmamş olabilir miyim?
hunilimomy Sunshine__ emzirme sürece boyunca duzensizlik ve gec olma normal ama yine de bi kadın doğum doktoruna en azindan rutin kontrol daha sağlıklı olur