askbebegimmbenim bizde 2.5 aylıkken kafasını sivri bir yere çarpmıştı ağladi evde sakinleşti ama içimiz rahat olmayınca acile götürdük, 2-3 saat uyutmamaya çalışın dediler , birde kusması varmı diye sordular veya kusması olup olmadığını kontrol edin dediler , daha çok küçük olunca her duruma karşı röntgen çektiler şükür temiz çıktı , eğer kusması yoksa , sakinleştiyse emmesi iyiyse Allah’ın izniyle korkmayın ama içiniz rahat değilse acile götürebilirsiniz