Kızlar 2 hafta önce gribal enfeksiyon ve bronşit geçirdim. tam geçti derken emsemin üst tarafı kafamın arkasındaki kemikte şişlik ve ağrı oluştu. Çarşamba günü aile hekimine gittim. Lenf nodu enfeksiyonlu hastalıklardan sonra şişebilir yine de 15 gün sonra tekrar gel kontrol edelim dedi. Ertesi gün 2 parmak yukarda bi şişlik daha meydana geldi nı sefer daha ağrılı. Aynı zamamda kulağım sızlamaya başladı, ağrıyan yerler de zonkluyor. Sağ tarafım üstüne dahi yatamıyorum. Şimdi diş etlerim de ağrıyor. İltihap enfeksiyon vs olabilir mi bunun için hangi doktora gitmeliyim ama hafta içini bekleyebilecek gibi değilim acilde bakarlar mı? Bilen, anlayan, yaşayan varsa yardım lütfen…