Birkaç kez internette görmüştüm . İdrara çamaşır suyu damlatarak vs. Gebelik testi yapılıyormuş kesin sonuç vermese de doğru çıkma olasılığı yüksek oluyormuş . Aranızda hiç bu tarz eczaneden test almadan evde kendi yöntemleriyle gebeliğini öğrenen var mı? Varsa nasıl öğrendiniz?