1__prenses_annesi Rujbinmayda bünye meselesi kesinlikle ama siz egzersiz yapın rahatsız ediyorsa iki buçuk ay oldu sezeryan oldum karnım sarkiyordu çok çabuk kilo alan birisiyim ama yok denecek kadar az bir göbek kaldı bende diyet vs yapmadım yani..:))