Merhaba kızlar bundan 1 ay önce baygınlık geçirdim hemen acile gittim kulak enfeksiyonu olduğunu söylediler bugün 1 saat önce tekrar baygınlık yaşadım çok felaket bişey tarif edemiyorum ayıldıktan sonra bas ağrısı üşüme titreme oldu saçlarım çok dökülüyor aşırı sinirliyim bu aralar kulağımda enfeksiyon olduğunu söylediler ama sanki farklı bişey varmış gibi hissediyorum bu durumu bilen yasan veya hemşire doktor arkadaşlarımız varsa beni bilgilendirebilir misiniz