Devlet hastanesin de psikologa gitmedim ama bence ihtiyaç duyuyosanız ertelemeyin gidin..Burdan yaşadığınız bölge yada hastane ile ilgili sorun giden varmı diye başlık açıp mutlaka size yakın iyi bi doktor öneren olucaktır..Yarım saat 40 dakika bile geçirseniz inanın iyi gelicektir..İhmal etmeyin🙏🏻