Ozumdmck Bugün eşim söyledi hiç fark etmemiştim aklıma takıldı, bir bacağı yamuk gibi, düz dururken yamuk gibi gözüküyor. Dışa basma vs yok sadece uzun süredir parmak ucunda yürüyor canı isterse düz yürüyor. Başına böyle bir şey gelen var mı ?😒
Ozumdmck elisa2705 doktora götürücem zaten de yaşayan var mı diye sormak istedim. Bu zamana kadar her şey normaldi dikkat etmedim yani insanlık hali sonuçta