1alpercocuk Canm geçmiş olsn bebegn durumu nasıl? Sanırsam aynı durumu bende yaşıyorum 7 ay 11 günlüğuz dun geceden beri ateşi hep 38 normalde de burun akintimız ve gece biraz oksurugmz vardi 2 haftadır ama ateşi felan hic olmuyordu serum fizyolojik ile temizliyordum dünden beri inmeyen bir ateşimiz 4 saat ara ile calpol veriyorm ama 37 ye düşüyor hemen geri çıkıyor ince giydirdim hatta zibınla ve çorapla durduruyorum ama yok düşmüyor, 😰 doktorada götürdüm bugun kan tahlili istedi calpol ver dedi tahlilinizde geç verdigmzden 5 ten önce çıkmadı