zehracrn Merhaba kızlar. Sezaryen dikişimin 2 parmak kadar üstünde beze gibi şişlik var ağrı sızı yok normal midir?
sosyologsmom zehracrn yani normalde şişlik oluyor ama böyle yumurta gibi v.s ise normal değil bir bütün şeklinde şişkinlik olur dikiş üstünde bakıldığında anormal durmaz
birdemetmaydanoz zehracrn Aynı sebepten doktora gidip muayne olmuştum. Ödemler öyle hemen gitmez dikiş yerinin üzerinde beze gibi durması çok normal elleme geçer dedi. Geçti. Haklıymıs
birdemetmaydanoz zehracrn 2-3 ayda tamamen kayboluyor. Bende hiç yok şu an. Bildigin yumruk kadar bir şeydi. Çok korkmuştum
Momalpa zehracrn o geçmiyor malesef şişliği hafifliyor sadece doktordan kaynaklı bişey bir dahaki sezaryende düzeltirler. İkinci göbek gibi duruyor dar bir şey giyinince görünüyor 🤦🏼♀️
zehracrn Momalpa Of hadi ya üzüldüm şu an. İlkten korktum bir iki kişi normal dedi siz geçmeyecek deyince üzüldüm. Çok gıcık duruyor. Göbek, altında solda minik bir göbek, altında dikiş üf
Momalpa zehracrn onlarınki doğru ödem oluyor o geçiyor zamanla ama beze gibi şişlikse o geçmiyor malesef 🥴