Zaten bu aylarda büyüme azalıyor yavaş yavaş, yoksa her ay 4 5 cm alsalar etrafta kocama bebeler olurdu hep o yüzden kafanıza takmayın 🤭 ama tabi bazen genetikte oluyor benim bebeğiminde hep kafa çevresi küçüktü doktor hemen bize bakıp gülüp ee genetik tabi dedi eşiminde benimde kafamız küçük 😀 Sağlıklı bebeğiniz varsa, mutluysa dert etmeyin lütfen herhangi aksi bir durumda kontrol doktorunuz size söyler :)