Merhaba arkadaşlar annem akciğerinden bronoskopi çekildi ve biyopsi yapıldı kitle yok akciğerinde küçülme vardı sadece sonuçları çıkmış bugün aldık ama doktora gösteremedik bende internetten bakayım dedim ne yazsam akciğer kanseri çıkıyor dünya başıma yıkıldı sanki baktığımdan beri ağlıyorum aranızda doktor vardır umuduyla yazıyorum allah rızası için iyi birşey söyleyin bilen varsa Tanı şu şekilde “Sol akciğer üst lob ve lingula, bronşial lavaj yayma, alveoler makrofajlar, polimorflardan zengin miskt inflamatuar hücreler, bronş epitelleri”