citlembik2905 gerçekten kadın olmak, anne olmak, tüm bu zorlukların üstesinden gelebilecek bir güce sahip olmamız tüm zorluklarıyla dahi müthiş bir duygu. Elbette geçecek. Bebeğim 1. Yaşına bastı bile zamanın bu kadar hızlı geçmesine hala inanamıyorum, o an geçmiyor gibi ama dönüp bakınca nasıl geçti hissi oluyor. Rabbim tüm analara güç kuvvet, sabır ve kolaylıklar versin 💗💗