Merhaba 35 haftalık doğum yapmıştım ve bebeğimi küvöze almışlardı. Solunum sıkıntısından dolayı entübe edildi. Yaklaşık 5 6 gün ağız burun içi kablolar sonra birkaç gün fanus ve bir kaç gün kendi solunumu ile 12. Gün taburcu olmuştuk. Yazması kolay, yaşaması zor. Şimdi 6yaşında gayet sağlıklı herhangi bir problemi yok çok şükür