Arkadaşlar biz 3 aylıkken tatile gittik ailemin yanına orda elimizden olmayan sebeplerden yanımda yatmaya alıştı 4 aylık oldu döndüğümüzde fakat asla beşiğe alıştıramadım beşiğinde kendi kendine uyuyan çocuk gitti beşiğe koyunca çıldıran çocuk geldi ve ayrıca gece uykumuz yok sürekli uyanıyor 6 dan sonra uyutmuyorum 9 da uyutuyorum ama uyanıyor 12 ye kadar oynuyor 2 gün sonra 7 aylık oluyor anne sütü ile uyuyor çevremdekiler arı mama yap biberonla içir uyur diyor deneyen var mı ? Yada siz nasıl uyutuyorsunuz düzenleriniz nasıl saat kaçta uyutup uyandırıyorsunuz gece kesintisiz nasıl uyuyabilirim nolur yardım edin