Ya ben aman aman güzel değilim, bakımlı da sayılmam, bende güzel olmak istiyorum. Bi ara rutin bakım ürünleri kullandım tonik peeling vs. Aksattım, üşendim hep. Bakım için onları kullanmam şart mı😅? Tesettürlü olduğum için dışarıda da makyaj yapmıyorum, bakım adına neler yapabilirim? Güzel kadınları görünce çok kıskanıyorum😂