aaslanbeyy Bebeğim iki gün sonra 4 aylık olacak özellikle geceleri emzirdikten sonra gazını çıkartmak istiyorum ama çıkmıyor o şekilde bırakıyorum yanlış mı yapıyorum acaba gazı çıkana kadar uğraşmalı mıyım? Ayaklarını sürekli indirip pat pat vuruyor bu gazı olduğunun belirtisi mi oluyor ? (Gece uykularında yapıyor) Üçüncü ayının başından beri alttan kendisi çıkarıyor gazını tabi bizimde desteklediğimiz oluyor
Minigiimm_ aaslanbeyy benimde bebeğim 3 buçuk aylık gece beslenmesinde gazını çıkarmadığı zamanlar çok oluyor bir süre deniyorum çıkarmadığında ise yatırıyoruk
Aygul58 aaslanbeyy Gazını mutlaka çıkarın ben çok çektim gazdan ☺️ uyutmuyor bebişleri sancısı ayaklarını sıcak tutun minnoşun bacaklarını karnına çekmeli gaz çıkarma var birde kolunuza yatırıp yüz üstü o şekildede rahat çıkarıyorlar 😇
kuzeysmom4 Bebeğim aşırı gazlı bir bebekti benim. Eğer emzirdikten sonra geri uyuyorsa ben gazını çıkartmak için uyandırmıyordum, uyanırsa çıkartıyordum. 4üncü aya girdiğimizde ise tamamen bitti gaz problemimiz çok şükür