1__prenses_annesi EgemenAtam eskilerin yöntemleri ben faydasını görmüştüm yinede herkes kendi bilir tabiki:))
BirerkekBirkiz pgoktasss doğrudur bizim buralarda adı bile söylenmez pis hayvan denir. Elim yandığı dönemde hatta ozaman hamileydim , ozaman duymuştum kullanıldığını
pgoktasss Beratim17 biz komşularımızdan ediniyorduk ya da pazarlarda macır tezgahları olurdu oradan alırdık. Ama sizin için baktım trendyolda da satılıyormuş, yanık için çok etkilidir dediğim gibi babam deri teknisyeni asit döküldü yüzüne geçirdi. Yeğenimin ütü devrildi yüzüne geçirdi
pgoktasss mekame3 hanımefendi eti bize haram kılınmıştır, sağlık için kullanılmasında dinen bi sakıncası yoktur sene olmuş kaç hiçbir hoca dinlemez araştırma yapmazsınız, ayrıca Allah u Tealanın yarattığı hiçbir şey boşuna değildir
cennetkusum16 Domuz yağı iz bırakmıyor acısını da alır kullanabilirsiniz. Aktarcilarda satiliyor ayı yağı olarakta verdikleri oluyor. Yanığın derecesi nasıl bilmiyorum ama 20 dakika soğuk suyun altına tutup hastanede pansumana götürmelisiniz şuan enfeksiyon kapma ihtimali yüksek seviyede onların verdiği kremle birlikte domuz yağını kullanın iz kalmaz
mekame3 pgoktasss nerden biliyorsunuz hoca dinlemeyip araştırma yapmadığımızı aynen sene olmuş bilmem kaç insanlar neyden medet umuyor evet bazı şeyler ibret içindir
153s34 hepbahar123 bigun babam icin hst gitmistik orda amcanin tekiyle konusmustum ve bebegimi gorunce, nolur nolmaz diye anlatmsti. Eger yanma gibi bi durum olursa hemen mürekkep al sür fircayla demstii. Cook sasirmstim ki hala dusundukce sasiriyorum ne alaka diye ama aklimdan da ckmadi tabi hic. Blmiyorum dener misiniz ama yine de bilginiz olsun dye anlattm. Hcbir iz vs brakmiyormus iyilestiriyormusta. Ayrica gecmis olsun🌻
hepbahar123 Mesqj yazamıyordum sıkinti var sayfamda şimdi yazı kısmi geldi insallah geri gitmeden herkese cevap vetwbilirim ins
hepbahar123 Arkadaslar hepinizden Allah razı olsun . Önerilerinizi hep dikkate alacağım çok çok çok teşekkür ediyorum hepinize.Başta virinci derwce dediler şimdi ikinci derece diyorlar sonrası ne olacak bilemiyoruz ağrı kasılma gibi oluyor bacağında . Allah ım ya şu günleri hemen atlatabilsek 😔😔