emeldemir Bebeğim uykuya dalmakta çok zorlanıyor karnı da tok anlayamıyorum diş mi acaba dün gece saat başı uyandı 😞
[silindi] emeldemir bi kac gün sobra bizde 5 ayligiz. Ayni sekilde normalde 20.30 da uyuyan bebek 1 haftadir bu saatlerde hala salliyorum. Dis cikariyoruz biz
emeldemir [silindi] bizde şuanlık diş gözükmüyor ama çok sertleşti ve emziği ısırıyor tetagil granül aldım biraz rahatlıyor onu yapınca galiba bizim de diş 5 ay 5 günlük olduk