Kızlar yemeğe davetliydik bugün ve yine 5 aylık bebeğim durmadı ha bire mızmızlandı huysuzlandı. Ne zaman misafirliğe gitsek böyle yapıyor. Ne yemek yiyebildim ne oturabildim. Aç kaldım eve geldiğimde zeytin ekmek yedim. Sinirden ağlayacaktım, çok bunaldım bu durumdan. Bi yere gitmekten korkuyorum artık.
Hep evde kalsam ayrı dert çıkınca ayrı dert..