Anneler ben anlamıyorum neden böyle yapıyor hiç Böyle değildi ağlıyor sık sık bu normal mi sakinleştirip uykuya döndürüyorum ama biraz önce nolduysa çok zor sakinleşti dişleri şiş kabarık bi tanesi epey kabarık tık tık ediyor ama 1 ayı var gibi aşağı yukarı. Atak ayı ondan mı yoksa diş mi ne yapacağımı bilmiyorum