Herkese merhaba🌸 kızım 8 aylık. Emenn bir bebek değil formül mama veriyorum uyutmadan önce ve gece rüya öğünü olarak. Gün içerisinde de kahvaltı öğle ve akşam üstü yemelere geçmiştik. Çorba, meyve püreleri, kahvaltı da avakado muz peynir yumurta sarısı vs gibi. 8. Aya geldi geleli ne formül mamayı bitiriyor, ne gün içinde verdiklerimi kabul ediyor aklımı deliricem. İki kaşık yesin diye eşimle artık maymun oluyoruz. 2-3 kaşık yerse yiyor sonrası kızılca kıyamet. Hayır sevmediği bişeyi vermiyorum zaten öncesinde ayıla bayıla yediği şeyler. Sıkılmasın diye her gün aynı şeyi de yapmıyorum her gün değişik şeyler yapıyorum. Videolar da görüyorum 8. Ayda pankekler mücverler omletler maşallah bebekler kendisi yiyor. Daha yemek problemini çözemedik ki biz hayırlısıyla çiğnemeli şeylere nasıl geçeceğim bilemiyorum. Diş süreci midir geçici midir yoksa hep böyle iştah konusunda sıkıntı mı yaşıcaz çok daraldım🥹 siz neler yapıyorsunuz, taktikler, tarifler, ne bileyim akıl akıldan üstündür yazarsanız yapmadığım şeyler varsa faydalanabilirim🌸 teşekkürler herkese şimdiden🙏🏾