Kizlar dun oglum esim ve arkadasi ile birlikte kopegi veterinere goturduler , kopege igne vurmaya calisirken kopek arkadasinin elini ısırmış oglumda gormus daha sonra orda koltukta oturuyorms esimde kapinin onune sigara icmeye cikmis bu sırada oglum yuz üstü düşmüş bayılmiş , esim kucagima aldigimda gozler yukari dogru bakiyordu ama hemen kendine geldi dedi eve geldiginde de halsiz ve yorgundu , acile goturduk kan tahlileri filan temiz halsizlige bagli olmus olabilir bi dha olursa cocuk dr cikarin dedi ama benim kafama cok takildi , acaba korkuya bagli mi oldu? Korktun mu diyorm hayir korkmadim benim başim dönüyordu diyor. 4 tup kan aldilar kan degerleri iyiydi bogaz enfeksiyonu olms sadce ona bagli halsizlikle mi oldu acaba ? Basina gelen var mi?