sporcuanne14 benimki üç uyku yapıyordu şöyle
7.00-7.30 kalkış
8.00 oyun ek gıda emziriyordum birde
11-12 uyku
13-14 kalkıyordu oyun ,aktivite ,ek gıda
15.30 uyku
17.00 akşam yemeği
18.00.19.30 arası gece uykusu
Benimkinin böyleydi ben ek gıdayı üç öğünde veritordum ama genelde iki öğün yeterli deniliyor .🤗