Merhaba kızlar bebeğim 19 buçuk aylık biz yeme konusunda sürekli sorun yaşıyoruz seçici bebeğim her şeyi yemiyor ağzını açmıyor zar zor tadını beğenirse az yer onu da yani gerçekten yemeyen çocuk zormuş moralim bozuluyor her öğünde ne yapacağımı şaşırıyorum bu durumu yaşayan bir fikri olan var mı kızlar lütfen yardımın olun