Kızlar bebeğim dün 6. Ayına girdi hala çok huysuz mızmız hiç bi iş yaptırmıyor uyanıyor on dakika durursa duruyor onun dışında hep mızmız kucak istiyor gece sürekli kalkar oldu gündüz uykuları en fazla 40 dakika 6. Aya girince biraz daha rahatlarız demiştim hiç bişey değişmedi bebeği böyle olan var mı :(