Nuriyenur 3 tane petek çalışıyor kızlar eko modda çalışıyorum çok yüksek fatura geliyor mu ilk kez doğalgazlı bir evde oturuyorum faturayı merak ediyorum sizin faturanız ne kadar geldi
pasaklisinkukuli Nuriyenur bizşmki eko değil dubleks ev bütün petekler yanıyor 55 derece de herhalde 3000 bin gelir
xyz0606 xyz0606 birde biz isi yalıtımı falan hepsini full +full evi tadilat yaptırdık daha yeni buna rağmen ısınmıyor
xyz0606 pasaklisinkukuli evin altı depo diğer yerleri yaktığımız halde birde aynı zamanda ufoda çalıştı yine ısınmadı