Kızlar merhaba bebeğim 18 günlük normalde her beslenmen sonucu gazını çıkarmam gerekiyor ben emzirdikten sonra sırtını baya sıvazlıyorum masajını yapıyorum ama ağızdan gazını çıkaramıyor normal Altan çıkarıyor daha sonra illa ağızdan çıkarması gerekiyor mu önereceğiniz bir şey var mı