13 aylık kızım bizde sizin gibiydik uyku konusunda. Bazen 15 dk bir kalkıyordu. Ben bu durumu doktorumuza açtım doktorumuz tabii ki bay bay night falan asla dedi ama bize bir alerji ilacı verdi adı zaditen. Bu damla uyku yapıyor araştırabilirsiniz. Uyku yapmasından yanı sıra alerjik öksürük, burun geniz akıntısı gibi şeylerede iyi geliyor. Doktorum kilosuna göre kullan demişti ama fazla geldiği için ben azalttım. Her gece uyutmadan yarım saat önce 5 damla veriyorum. Deneyebilirsiniz.