derin0_ Az az yıyorum canım bırsey ıstemıyor halsızım kansızım kan şurubu ıcıyorum ama yemedıgım icın bısey hep yorgunumm:(((
Tatlican derin0_ Bende ayni iştahsizim yazlari elim kolum kalkmiyor halsizlkten simdi yine biraz daha iyiyim
Tatlican derin0_ Yemedigim icin iki yıldır bağışıklığım düsuyor dr 8 9tane ilac yazdi kullandm hatta birkere istah açicida yazmisti galiba ama iştahim hic acilmiyor 1 2ay açılır gibi oluyor sonra yine ayni
Tatlican derin0_ Valla hiç bilmiyorum hadi simdi gunler kisa 2öğun yetiyor ama o uzun gunlerde 1 minik dilim ekmek oglende 1neskafe yaninda 1halley yada baska birsey ama tek birtane sonra aksam yemegi bununla 8yasindaki çocuk bile durmaz