byzss Ayına giricek bebeğim gece beslenmesini sonlandirip kesintisiz sabaha kadar uyumasını sağlamak istiyorum 3. Ayından beri uykuları çok değişti artık düzenli bir şekilde sabaha kadar uyumasını istiyorum ama o kadar çok şiddetli ağlaması var ki sesi kısılana kadar bagiriyor. Gece beslenmesini biraktiranlar nasıl yöntemler denediniz yardımcı olur musunuz
etuerk byzss 8. Ayda kestim gece 3 kere emmek içim uyanırdı her istediğinde emzirmedim biraz ağladı zırladı pes edip uyudu aşamalı olarak bu şekilde 1 hafta sürmeden bıraktırdım şimdi 15 aylık şükür çok uyanmaz
yohh_yavv byzss bebeğim 13 aylık 12.ayında kestim uyandıkça su verdim öylece unuttu bir ağladı iki ağladı sonra düzene girdi
byzss yohh_yavv dün gece bir deneyeyim dedim o şekilde kabul etmedi agzini bile sürmüyor suluga ama sulugu pipetle olanlardan ondan mı acaba siz suyu nasıl verdiniz biberonla falan mi
byzss yohh_yavv şu an bir de biberonla deneyeyim dedim asla kabul etmiyor zorlarsan dqha uykusu açılıyor😔
etuerk byzss benim beneğim emzik kullanıyor emzikten destek aldım ağladığında emzik verdim zaten bir süre sonra uyuyordu
byzss etuerk emzik biz de normalde az da olsa kullanıyoruz ama emmek istiyordum onu da fırlatıp atıyor