ozgersinada Bitmiyo bitmiyo bitmiyoooooo gercektenn yoruldum surekli mizmis dogdugundan beri heppp kucakkkk hepp gercekten gececekmiiii :(
nurbahar33 benim de 4, kucağımda bacaklarını çekip uzayıyor uyanıyor aslında uykusu var uyuyamıyır ishal olmasından çok korkuyorum :( daha yeni atlattı. bağırsak sağlığını nasıl halledicez bilmiyorum:((
ipekkusunannesi nurbahar33 bizim de böyle bir sorunumuz vardı film çekildi bağırsaklarını inceledi doktor gaz damlası verdi son kakasının fotoğrafını gösterdim prebiyotik yazdı sorunumuz kalmadı
ozgersinada nurbahar33 aynen benimkide deli gibi uykusu var gax birakmiyo uyusun. Enfeksiyon ishal bizde atlattik bin beter olmustu Allah korusun bebislerimizi ya. Ya agliyo ya uyuyo zaten hep bi aglak mod yoruldum bedenende ruhende :(
neslihanada Bizimde 5.5 aylıkken bitmişti ama bi damla sayesinde sorunu geç farketti doktorlar süt ürünü gaz yapıyormuş alerji değilde sadece gaz yapıyordu relektaz damla başladı doktor her emzirme öncesi 2 3 damla veriyordum 3 kutu bitirdim ve bitti gazımız kullanmayıda bıraktım
ozgersinada neslihanada bi kullanmadigim o kaldi ya daha cok sıkıştırır diye korkuyorum acikcasi cok para harcadim damladir suruptur :/