Arkadaşlar iki gündür sab simplex kullanıyoruz. Bebeğim 45 günlük damlanın rahatlattığını düşünmüştüm ama aşırı uykulu bir bebek oldu gece 12de yattı 4de kalktı emzirdim tekrar yatırdım 7de kalktı daha sonra 9 buçuk 10a kadar asla uyumadı sonrasında 12ye kdar tekrar uyudu daha sonra 3 buçuğa kadar tekrar uyumadı daha sonra 6 buçuk gibi uyanır gibi oldu emzirdim tekrar uyudu gece uykusu olması için bezini felan değiştrdm uyansın diye ama asla gözlerini açmıyor çok uykusu var bayılmış gibi resmen acaba damlayla alakalımı anlayamadım hiç normalmi sizce