Smilebaby_ Trendyoldaki en çok alıcısı olan salisalik asit ,ve hydronik asit var en çok yorumu olandan kullanan var mı memnun olan falan
annevebebegiii__ Smilebaby_ eczacım o ürünlerden sonra baya iyi nemlendirmek lazım demişti aklınızda bulunsun
Mircet Smilebaby_ smiple ve the purest kullandım.Benim cildime çok iyi geldi.Yağ bezesi var yüzümde fakat işlem yapılacak kadar büyük değil küçük küçük bir sürü.Azaltti hatta bazılarını yok etti bile diyebilirim
yldrm12 Smilebaby_ cilt tipine göre almalısın. Bunlar ne işe yarıyo diye arat bak. Mesela salisilik asid yağlı ve akneye meyillli citlerde kullanılır. Ciltte yağ dengesini sağlar. Eğer kury cildin varsa bu senin cildine sık kullanımda iyi gelmez çünkü cildini daha da kurutur. Sorarak alman daha iyi
Smilebaby_ annevebebegiii__ nasıl yanioiio o zaten kendisi nemlendirici dil mi yani ben saniyoeum ki cok iyi nemlendiriyor
Smilebaby_ Mircet yaaa gercekten mi benim yüzümde yağ bezesi falan yok ben istiyorum ki yüzümdeki lekeler geçsin sivilce lekeleri yüzüm parlasın gözeneklerim var kapansın ve nemlensin çok güzel nemlensiiryor diye duydum hydronik için
Mircet Smilebaby_ memnun kaldım ama ben bu aralar bu cilt işine taktım.Haftada bir kil maskesi yapıyorum.Hyaluronic asidti yüz yıkama jeli kullanıyorum.C vitaminli serum kullanıyorum.Tonik mutlaka kullanıyorum
yldrm12 Smilebaby_ bunlarla ilgili videolar oluyor internette hangisi ne işe yarar hangi cilt tipine gider gibisinden