mrvmrtglc1 O kadar zorlanıyorum ki , küçük beşikte sallanıyor, büyük sticker yapıştırıyor 2 saattir. Bebeği yyutmamı bekliyor.
JollyBaby mrvmrtglc1 büyük sticker yapıştırıyor Hahahah ay çok sevimli güldüm kusura bakmayın ya buradan bakinca cok tatlis ama eminim oradan bakinca hic tatlis durmuyordurr😁
tubasd mrvmrtglc1 birini ayağımda sallıyorum diğerini yanına aliyorum yanımda uzanıyor uyuyor sonra yerine götürüyorum
SemaK mrvmrtglc1 şuan biri 1.5 biri 3.5 ama ilk doğduğunda ablasını normalde ayakta sallıyordum ama sonra kardeşi de uyumadığı için ayağa alıştırdım bu süreçte kızımın elini tutup oğlumu da ayakta sallayarak ikisini aynı anda uyuttum gündüzleri de küçüğü sallarken ablasıyla oyuncakları yanımıza getirip oyun kuruyordum yani birini uyuturken diğeriyle bağı koparmamak için. Çok zor bir süreç hala zor ama canları sağ olsun ☺️
mrvmrtglc1 JollyBaby kızıma özür dilerim seninle ilgilenemedim dedim. Ben de ilgi istiyorum dedi, bana bakıp ilgileniyor musun benimle deyip yapıştırmaya devam etti . 🥲
mrvmrtglc1 tubasd benim küçük bebek ne ayakta sallanıyor , ne emerek uyuyor, gerçekten o kadar zor bir bebek ki.
Misssitare mrvmrtglc1 Allah kolaylık versin. Benim de 1 oğlum(26 aylık) var ama 2 çocuk postlarına girmeden edemiyorum. Tehlikeli sularda yüzüyorum🙈 ya da kardeş fikrinden vaz geçme çabaları😬
tubasd mrvmrtglc1 oluyor öyle şeyler üzülmeyin zamanla duzeliyor desteksiz buyuten anneler yaşıyor bu durumu
Umena Misssitare o kadar tatlı oluyorlar ki kesinlikle arası açılmadan anne unutmadan bebeği olmalı kardeş düşüncesi varsa zaten Allah bir kolaylık veriyor ki sormayın araları 15 ay benim bebeklerimin ikisine de bebek diye bakıyorsun 😁🐦
Beyzaecrin96 Misssitare bence idael yaş aralığı 3 olmalı . Arayi cok acmamak lazımmiş 🤦 büyük kızım 5 buçuk küçük kizim 3 aylık. Bebek değil büyük yoruyor tüm egemenliği dağıldığı için çok zorlanıyor
Umena mrvmrtglc1 19 aylık uyurken yanına oturuyorum uyuyor bı yandan kardeşini emziriyorsam emziriyorum ya da küçüğün uyumasını bekliyorsam beşiğine koyuyorum beşiğinde ilgileniyorum oğlum da yatakta uyuyo işte yaninda beklesem yeterli yaptığım iş önemli değil onun için 😂💘
Muallaaa Umena bnde yeni doğum yaptım büyüğüm 20 aylık 15 gün oldu Küçüğüm uyuyordu sorun olmuyordu ama artk gaz başladı gece ağlayınca büyükte kalkıp agliyr Artk yenidoğan kızımda sürekli ağlıyor kaynanam var ama oğlum bnmle yatmak istiyor ki bnde onunla uyumak istiyorum Bu süreç geçiyor elbette nasl geçiyor iki bebekli annelerle konuşma ihtiyacı hissediyorm bazen
Misssitare Umena ön planda düşündüğüm kendi psikolojim ve mesleğime ara vermiş olmam ama bir yandan oğluma bakıyorum evde tek kalıyor oyun grubuna gidiyoruz evde de oyun oynuyoruz ama sürekli bir çocukla beraber olsa daha iyi gibi. Kendi çocukluğumu düşünüyorum. 6 kardeş olmamıza rağmen tek çocuk gibi büyüdüm çünkü hepsi büyümüştü evde benle oynayacak kimse yoktu fakat şanslıydım ki komşumuz vardı özellikle kışın evde kaldığımız zamanlarda sürekli onlara giderdim oyun oynardık. Çocuğumun şu an öyle bir şansı yok zaman kötü kimse kimseye emanet edemiyor artık. O yüzden kardeşi de olsun isterim ama kafam çok karışık🥲
Tinymom55 mrvmrtglc1 ay bende iki çocukluyum ve bazen kafama huni takacak duruma geliyorum birini uyutsam diğeri agliyir onu uyuturken diğeri uyanıyor 🤦♀️🤦♀️
mrvmrtglc1 Tinymom55 aynı durumdayım, daha demin öğle uykusu krizi çıktı ikisi de ağlıyor ikisi de beni istiyor , gerçekten çok zor
zuzunur Beyzaecrin96 benim kız 3.5 yaşında olcak ikincisi tam emin değilim ama yolda 🙈 bile isteye yaptık bakalım biz nasıl olcaz 🤣