Allah hepımıze kolaylık ve sabır versın…cok zor bır durum,herseyıne kabulum ama yemek olayı cok keskın bır cızgı…5 dk yıyecegı seyı saatlerce yedırmek ıcın ugrasmak sonra dıger ogun saatı gelmıs olması hep bu dongude olmak,bırak yemıyorsa yemıyordur rahatlıgında olamamak,devamlı baska ne yapsam yer dıye dusunmek ve sessızce aglamakkkk