sekerszkahve ftslbs 17 aylık kızım bende yaptıracağım ama kaç doz yaparlar bilmiyorum doktorunuz ne dedi hangisini önerdi
ftslbs arslanbebek18 bize 1 yaşta bi doz vuruldu birde 18.ayda hatırlatma dozu yapılacak bexoro yapıldı
ftslbs Deletedmom_216 evet bende 5.ayda doktorun başını yedim menenjit aşısını ne zaman yapcaksınız diye 1 yaşta vurulmasını uygun görüyorum demişti 😊
Elifasel__ ftslbs bu aşıları çocuk dr mu yapıyor biz özele gidiyoruz doktorumuz alıp sağlık ocağında yaptırın dedi kendim yapmıyorum dedi de
ftslbs ymrrrr 2 doz olması gerekiyor çünkü hatırlatma dozu yapacağım dedi 2. Dozu olacağız bu ay sonunda
ftslbs Elifasel__ bende özele gidiyorum ücretli aşıları doktorumuz yapıyor öncesindede söylüyor atıyorum önümüzdeki ay menenjit aşısı yapacağım diye ♥️
ftslbs Elifasel__ doktorumdan çok memnunum gerçekten herşeyi takip ediyor dediğiniz gibi bazı doktorlar yapmayabiliyor 😊
maygirl SAkkaya07 2. 4. ve 15.ayda yapildi. 1290 1400 ve 1790 tl ödedim.şuan 18.5 aylık kızım ozamanki fiyatlar bu şekilde idi.
Pinrrr mellisaa hayır zaten bu özel aşı o yüzden red vermenize gerek yok ama eğer devlet aşılarını yaptırmak istemiyorsanız onun için red veriyorsunuz bir kağıt imzalatıyorlar diye biliyorum
sekerbebeginannesi SAkkaya07 doktorumuz geçen sene sadece 58 vaka görüldüğünü ama yine de yaptirmamizi tavsiye etti. 9.ayda başlayıp 3 doz vurucakti ama biz 10.ayda yaptiricaz insallah toplam 3 doz olucak şekilde %90koruma dedi