Kullanıp memnun olduğunuz suluk önerisi var mı kızlar yardımcı olun
Nazendece baby plus termoslu suluk
cocomelon33 baktım 350 ml imiş 500 olsaydi en azından
Nazendece evet tek sıkıntısı o bize yetiyor şimdilik