Uykusu çok iyidi şu 5 aydan sonra birşeyler oldu. Gece uykusuna dalması aşırı zorlaştı. Emiyor tam dalıyor ayağıma koyuyorum dalmasını sağlıyorum dalar gibi oluyor tekrar ağlayarak uyanıyor. Dönene kadar hep kundak yapmıştım öyle çok rahat uyutuyordum. Dönmeyi öğrendikten sonra tehlikeli olur diye bıraktım. Şu an mesela nasıl uykusu var emerken bile ninni söylüyor ama uyumaya gelince dalmıyor. Ne kadar sürer bu durum acab a