Merhaba,38 günlük bebeğim var gaz sancısı epey oluyor.Doktor sab simplex önerdi.Sabah 15 damla,akşam 15 damla veriyorum.Ek olarak bigaia da veriyorum sabah 5 damla ama tek başına yeterli olmadığı için sab simplexe başladık.Günde 1-2 kez aşırı ıkınarak oldukça sıvı ve miktar olarak fazla kaka yapıyor.Siz ne kadar kaç damla kullanıyorsunuz düzenli vermek zararlı mı sizce?Düzenli vermeyince işe yaramıyor diyen de çok